דף הבית : שרותים משלימים : מנהל אירועים לאירוע
מנהל אירועים לאירוע
.

מנהלי אירועים מחפשים מנהל\ת אירועים לאירוע שלכם? מצוין!

אנו בפורטל קייטרינג עובדים מנהלי האירועים הטובים בישראל ונשמח להכיר לכם את נבחרת מנהלי האירועים המנצחת שלנו. אך לפני שנעשה כן נפרט תחילה על תפקידו המורכב של מנהל האירועים על כל היבטיו.

אז למה בכלל לשכור מנהל אירועים?

אחרי שדאגתם לקייטרינג משובח לתקליטן שמבין אתכם, ולצלם שיודע בדיוק מה לצלם, חשוב שיהיה גם אדם שידע לנצח על התזמורת הזו. אדם מקצועי שחווה עשרות ומאות אירועים שונים ונתקל בכל היבט אפשרי בעייתי של האירועים השונים או בקיצור מנהל אירוע. אגב, ייתכן שחלק מכם בעלי ניסיון באירועים ואולי גם תצליחו לעשות עבודה די טובה בתור מנהלי האירוע אך תהיו בטוחים שלא תצליחו גם ליהנות מהאירוע ולהיות נוכחים בו וגם לנהל האירוע. מנהל אירוע הוא פתרון מושלם וזול (כמה מאות שקלים) לוודא שהאירוע שעמלתם עליו כל כך קשה יהיה ללא דופי. בחירת הספקים השונים

ברוב המקרים אין זה מתפקידו של מנהל האירועים להיות קשור לבחירת הספקים, אך דעו שהמידע אותו מחזיק מנהל האירועים הממוצע במוחו אודות הספקים השונים הוא יקר ערך בעבורכם. מנהל האירועים מכיר לפני ולפנים את עולם האירועים בישראל, ולבטח ראה עשרות ספקים שונים בעבודתם וישמח להמליץ לכם על המוצלחים שבהם או לחילופין להזהיר אתכם מן הספקים הפחות מומלצים. נצלו גם עובדה זו כשאתם שוכרים מנהל אירועים לאירוע שלכם. מנהל האירועים יתלווה אתכם גם בשמחה לפגישות עם הספקים השונים. ניסיונו העשיר יבטיח שתקבלו את הכל במחיר ריאלי והוגן ושהתמורה לכספכם אכן תהיה כדאית ומשתלמת. מנהלי האירועים שלנו מצליחים ברוב המקרים להעשיר את תפריט הקייטרינג, להעשיר את אפשרויות הצילום, לוודא שהכל יעבור חלק עם התקליטן וכמובן עבודה שוטפת עם מנהל האולם.

לוח זמנים מפורט וברור

אירוע מוצלח מתחיל קודם כל מעמידה בלוחות זמנים ברורים. מנהל אירועים יבנה עבורכם לוח זמנים ריאלי ונכון עבור האירוע שלכם. הוא יתאם את הגעתם של הספקים השונים וידע לוודא מולם שוב ושוב שהכל ברור. ביום האירוע הוא יעמוד על המשמר ויוודא שהכל מתקיים ומתרחש כמתוכנן. במהלך האירוע הוא יהיה זה שימשיך ויוודא את העמידה בלוח הזמנים, בכדי שהאירוע שלכם יעבור בצורה חלקה וללא עיכובים מביכים ומיותרים.

ועוד..

מנהלי האירועים שלנו עובדים בשבילכם ללא לאות גם ובעיקר במהלך האירוע. הם יסייעו בהושבת האורחים, פתיחת שולחנות נוספים או צמצום שולחנות קיימים (חיסכון במנות) ניהול ותזמון כל הספקים השונים בזמן אמת (אטרקציות שונות, ריקודים או מצגות, ועוד)

צרו קשר ואנו נדאג להתאים לכם את מנהל האירוע המושלם לאירוע שלכם.

באזורים: ירושלים,תל אביב –יפו, חיפה, ראשון לציון,אשדוד,פתח תקווה, באר שבע, נתניה,חולון, בני ברק,רמת גן,בת ים, אשקלון,רחובות, הרצליה, כפר סבא, חדרה,בית שמש, רעננה, מודיעין, מכבים, רעות, לוד, נצרת, רמלה, נהריה, גבעתיים, קריית אתא, קריית גת, הוד השרון, אילת, עכו, מודיעין עלית, עפולה, קריית מוצקין, רמת השרון, טבריה, ראש העין, קריית ים, קריית ביאליק, נס ציונה, אלעד, מעלה אדומים, דימונה, אור יהודה, יבנה, קריית אונו, צפת, נתיבות, יהוד – מונסון, מגדל העמק, כרמל, ערד, קריית שמונה, טירה, נשר, מעלות תרשיחא, גבעת שמואל, קריית מלאכי, שדרות, טירת הכרמל, יקנעם עלית, בית שאן, אריאל, אור עקיבא ,צפון,דרום,מרכז,גליל,עמקים,כרמיאל,עמק יזרעאל,זכרון יעקב,קיסריה




שם :
אזור מגורים :
דואר אלקטרוני :
נושא / כותרת :
תוכן :